Unnic Andorra, la marca que engloba el Gran Casino, el restaurant, el show dinner i la discoteca del complex, ha facturat entre abril i setembre 4,27 milions d’euros, un 23% més que en el mateix període de l’any passat. El casino, que ha generat el 63% dels ingressos, ha aportat la part del lleó, i destaca també l’increment del 80% en la facturació de la discoteca. Durant aquests sis mesos ha desfilat pel complex 126.000 clients, de nou amb el gran casino com a destinació principal, amb 54.000 visitants. La direcció del centre està especialment satisfeta per l’increment del client francès (un 38% més que l’any passat) i portuguès (un 40% més), mentre que l’espanyol es manté estable i decreix lleugerament el nacional, que el 2023 va respondre de forma massiva a causa de l’efecte novetat. Des de l’obertura del casino, el 4 de març del 2023, s’hi han acreditat clients d’un centenar i mig de nacionalitats, i la meitat dels clients ho són per primera vegada.

Pel que fa al casino, la facturació de l’últim semestre ha pujat a 2,7 milions d’euros, un 47% més que l’any passat i un 15% més de l’inicialment previst per al període. El client s’ha interessat sobretot per les màquines slot, les taules de ruleta americana, les apostes electròniques i els tornejos setmanals de pòquer que tenen lloc els dimecres i els diumenges. El balanç del Gran Casino entre abril i setembre en facturació i visitants és superior al de tots els casinos de les regions d’Occitània i Aquitània, a excepció del de Tolosa.