De la Copa del Món al Campionat del Món. Joan Verdú, primer espasa de l’esquí alpí de la Federació Andorrana d’Esquí (FAE), es prepara a Reiteralm (Àustria) abans de disputar divendres el gegant de la màxima competició a Saalbach (Àustria). El seu equip va arribar divendres i ja es va entrenar l’endemà i també ahir. Demà, després d’un dia de descans, continuarà amb els seus entrenaments. Dimecres ja viatjarà cap a Saalbach per fer una posada a punt dijous. Els horaris del gegant de diumenge seran a les 9.45 hores la primera mànega i a les 13.15, la segona. 
La FAE encara no ha pres cap decisió sobre el Team Combined, i això que demà es disputa aquesta combinada del Campionat del Món amb Carla Mijares a l’eslàlom i encara s’ha de decidir qui competirà a la prova de descens, és a dir, o Cande Moreno o Jordina Caminal. Una decisió que arribarà a l’últim moment, i més quan les dos van fer el mateix temps a la prova de descens de dissabte. 
En paraalpí, Roger Puig va ser 19è al gegant del Campionat del Món de Maribor (Eslovènia). L’andorrà va fer un temps de 2’16”47 després de ser 24è a la primera mànega i 11è a la segona. El guanyador de la prova va ser el francès Arthur Bauchet amb 2’03”40. Avui, torn per a l’eslàlom. Una primera mànega a les 10 hores i una segona a les 13 hores. “La disciplina és complicada amb aquest gegant. La primera mànega ha estat bastant millorable, ja que no he tret el meu millor esquí. He baixat molt tens”, va indicar Roger Puig, que va analitzar d’aquesta manera la segona mànega. “M’he deixat anar, ja que no tenia res a perdre i he aconseguit un resultat molt més bo”, va sentenciar Roger Puig. 

Irineu Esteve farà una estada a Escandinàvia

Estada a Escandinàvia per a Irineu Esteve. L’esquiador de fons de la FAE i del Team Aker Dæhlie es troba en plena preparació per a la Copa del Món de Falun (Suècia) i el Campionat del Món de Trondheim (Noruega). Per tant, es desplaça avui cap a Sjusjøen. Un total de quatre dies d’entrenament abans de competir a Falun del 14 al 16 de febrer. Dissabte competirà als 10 quilòmetres en clàssic a partir de les 13.45 hores i diumenge als 20 quilòmetres Mass Start en patinador, a les 11 hores. De Falun tornarà a Sjusjøen per preparar el Campionat  del Món que se celebrarà del 26 de febrer al 9 de març.