Adeu a la temporada. El VPC femení, dirigit per Jordi Fidalgo, va arribar fins a les semifinals i es va quedar a un pas de l’ascens. L’equip va perdre dissabte a les semifinals contra el Barcelona Universitari Club (BUC) per 15 a 7 a La Foixarda. Un final de curs tancat amb bona nota i que només han faltat treure l’excel·lent. 
La segona fase de la Divisió d’Honor Catalana la van tancar en quarta posició amb cinc partits guanyats i 5 de perduts amb 25 punts. Una posició que li va valer per disputar les semifinals per ascendir, però contra el líder el BUC, que només havia perdut un partit en la segona fase. El CORNE/CRUC serà el rival de la final del BUC que es disputarà dissabte. 
Dissabte va ser l’últim partit de Nàdia Olm amb el VPC Andorra i va fer un assaig després convertit per Cristina Modesto. Nàdia Olm ja va rebre un homenatge de les seves companyes en l’últim partit a Prada de Moles d’Encamp contra el CORNE/CRUC. Una de les referents deixa espai a les joves jugadores.