MoraBanc ha captat un miler de noves nòmines en sis mesos i consolida la seva quota de mercat gràcies a la campanya de captació que va iniciar el mes de març passat abonant fins a 300 euros a les persones que domiciliessin la seva nòmina o pensió en un compte del banc.
La bona valoració de la campanya, i de les condicions que aporta tenir la nòmina a MoraBanc, han estat clau en les bones dades recollides i han motivat que s’ampliï la promoció amb beneficis addicionals per a clients nous i antics, segons informa el banc en un comunicat.
Sergi Plaza, director de banca comercial de MoraBanc, destaca que “tenim unes condicions molt bones amb comptes sense comissió d’administració si la persona té la nòmina domiciliada. Ara, amb la promoció, tenim nous incentius per aportar benefici i valor als clients, nous i antics”.
Totes les persones que no la tinguin, i domiciliïn la seva nòmina o pensió a MoraBanc, rebran un abonament de fins a 300 euros, rebent els primers 50 euros de manera directa i la resta, fins a un màxim de 250 euros, es cobrarà mitjançant l’aplicació de bonificacions del 50% en els rebuts de la llum o de serveis de telefonia. Com a novetat, ara, a més, entraran en el sorteig de viatges, domiciliant abans de l’11 d’octubre.
Els clients de MoraBanc que ja la tinguin domiciliada també optaran a guanyar regals i entraran en el sorteig d’un Iphone 15 cada dia durant la promoció. D’aquesta manera, es vol incentivar la captació de noves nòmines i agrair la confiança de les persones que ja confien en MoraBanc des de fa temps.