La companyia Air Nostrum continuarà operant els vols des de l'aeroport d'Andorra-la Seu d'Urgell a Madrid i a Palma de Mallorca els anys 2025 i 2026 després que el Govern li ha adjudicat les dues rutes aèries un cop resolta la licitació d'aquestes. Aquest nou concurs, que no oblidem que busca garantir la viabilitat de la línia si l'ocupació dels vols no és suficient, referma l'aposta d'Andorra per la instal·lació alturgellenca, a la vegada que permet constatar que l'aeroport pot funcionar, un punt que també corrobora el fet que en aquesta ocasió han estat dues les companyies que s'han presentat a la licitació de les rutes, a diferència de la posada en marxa de la ruta amb Madrid, on només una va concórrer al concurs. Òbviament, cal anar pas a pas i no voler estirar més el braç que la màniga. És cert que la prova pilot feta amb la línia de Palma va funcionar molt bé i finalment no va tenir cap cost per a les arques públiques, però cal veure com funcionarà ara aquesta línia que operarà tot l'any, i com evolucionarà la ruta amb la capital espanyola, que des de la seva posada en marxa ha estat utilitzada per 18.600 persones. Per tot plegat, i malgrat l'objectiu de connectar també l'aeroport Andorra-la Seu d'Urgell amb París, cal aplaudir el fre al projecte posat pel secretari d'Estat de Transició Energètica, Transports i Mobilitat, que prioritza centrar-se en la consolidació d'aquestes dues línies. Ja hi haurà temps, sobretot si l'aeroport va guanyant també en equipaments com un sistema de càrrega de combustible, per pensar en noves rutes.