El pont tibetà ha rebut els primers visitants d’aquesta nova temporada amb una obertura anticipada durant aquest mes de març. Fins ara no s’havia obert tan aviat en les quatre temporades que el pont tibetà està operatiu. Des de la seva reobertura del dissabte fins al dia d'avui, dilluns, han passat pel pont unes 300 persones, segons informa el Comú de Canillo.
La previsió és d’anar ampliant horaris progressivament fins al mes d’abril, quan es vol que s’obri de manera continuada. De moment, estarà disponible només els caps de setmana i festius.
Les condicions d’obertura sempre depenen de la situació meteorològica i de seguretat, que han de ser òptimes. Aquesta reobertura progressiva permetrà ajustar tots els detalls operatius abans de l’augment d’afluència previst per als pròxims mesos.
El cap del departament de Turisme i Comerç del Comú de Canillo, Francesc Oriol, ha explicat que “aquesta obertura anticipada ens permet testejar i assegurar que tot funcioni correctament a ple rendiment abans de la temporada alta”.
Respecte a les activitats inaugurades el mes de novembre passat, del jumping i el ràpel, s’obriran el pròxim mes d’abril, quan les temperatures siguin més favorables.
Així mateix, s’han creat nous paquets combinats que permeten accedir a altres punts d’interès de Canillo, com el mirador del Roc del Quer i el Palau de Gel. La novetat d’enguany està en el pack d’entrades que s’ofereix conjuntament amb el mirador de Roc del Quer i el Palau de Gel amb les activitats de l’Splash i la pista de gel.