La 18a edició de l’Andorra a Taula, organitzada per la Unió Hotelera amb la col·laboració d’Estrella Damm i Morabanc, ha aconseguit vendre enguany un total de 3.066 menús tot superant, una vegada més, la barrera dels 3.000 menús, tal com havia succeït en les darreres edicions. Així ho han informat avui el president i el director de la Unió Hotelera d’Andorra (UHA), Jordi París i Jordi Pujol, que van detallar que els menús de degustació han estat els més sol·licitats pels comensals, que han representat un 85% del total amb 2.461 unitats servides i amb un preu mitjà de 48,43 euros.
“El novembre s’ha consolidat com el mes ideal per aquestes jornades. Fa anys era difícil veure moviment entre setmana, però ara el novembre a Andorra és sinònim d’activitat gastronòmica”, ha apuntat Pujol, mentre afegia que, des de l’UHA ja s’està treballant en l’edició del 2025 amb l’objectiu de fer créixer l’Andorra a Taula.
S’espera un Nadal bo
Preguntats sobre les previsions d’ocupació de cara al Nadal, París ha assegurat que l’activitat turística es manté positiva i que s’espera un bon nivell d’ocupació durant les festes nadalenques. “L’any passat, les xifres de Nadal es van mantenir en nivells històrics, tot i una situació climatològica més desfavorable.
Per la seva banda, sobre la previsió nadalenca, Pujol ha comentat que “la força d’Andorra com a destí turístic ha demostrat que ofereix activitats atractives que mantenen la gent, independentment de les condicions meteorològiques”. I ha afegit que “aquest any, la situació climatològica sembla favorable, i això ens fa confiar en xifres similars o, fins i tot, superiors als nivells històrics pel període de Nadal i Reis”.