El nou centre wellness que està construint Semtee al costat de l’actual Caldea ja té nom, Inúu, i una marca, Inúu Wellness Attitude.
Tal com van exposar ahir els responsables de la creació d’aquest nom i d’aquesta marca, Núria Vila, de la consultora Nombra, i Josep Maria Mir, director creatiu de Suma, s’ha intentat potenciar determinats conceptes com el d’innovació i molt especialment el de benestar i tractament personalitzat.
Així, tal com va exposar Vila, Inúu és un nom “potent, que genera interès, expectació” i alhora vol evocar sensacions, a través d’una paraula curta, abstracta i que parteix de l’arrel d’innovació. Pel que fa a la frase descriptiva, Wellness Attitude, el que s’ha volgut transmetre, segons Mir, és una actitud proactiva de la persona en el seu benestar.
La nova imatge i la marca es van presentar ahir als mitjans de comunicació en un acte que, tal com va expressar el director general de Caldea, Carles Pascuet, constitueix un pas més en la materialització del nou projecte, que obrirà portes, segons va reiterar, a finals d’aquest any o principis de gener. De totes maneres, Pascuet va posar en relleu que l’obertura del nou centre no coincidirà amb l’acte d’inauguració, que tindrà lloc uns mesos després. A l’octubre es començaran a omplir les instal·lacions i ja al novembre s’esperen concloure les obres per dedicar el desembre a fer els últims retocs.
Pascuet va destacar que es crea una nova marca totalment diferenciada de Caldea, ja que tot i ser dues instal·lacions “complementàries” els serveis que s’oferiran en una i altra seran diferents i, per tant, el públic a què s’adrecen també és diferent.
El següent pas, va afegir, serà definir els preus, i el que es pretén “és privilegiar el client-soci”, així que s’està acabant de definir aquesta qüestió tenint en compte aquest objectiu. Hi haurà una entrada general i després diferents tarifes en funció dels tractaments i el temps que la persona s’hi vulgui estar.
El cònsol menor d’Escaldes-Engordany, Marc Calvet, es va mostrar satisfet per aquest pas més en un projecte que ha de servir per “reafirmar l’atractiu turístic del país”.