Amb “l’objectiu principal és tenir-ho tot agrupat de forma fàcil i afavorir la comunicació ciutadana”, el Comú de la Massana ha presentat avui la nova aplicació La Massana+, ja disponible a les diferents plataformes, una eina global a través de la qual “es pot accedir a qualsevol tipus d’informació, tràmit o servei, a més de poder realitzar incidències o suggeriments”, segons han explicat el conseller de Digitalització, Roc Viñals, i el cap d’Informàtica de la corporació parroquial, Guillem Rabionet.

A través de l’app es podrà accedir a la Seu electrònica per realitzar els diferents tràmits digitals. Un dels avantatges de realitzar el tràmit en línia és que l’usuari s’estalvia el cost de la sol·licitud.

Una altra secció és la d’incidències, en la qual es pot adjuntar foto, geolocalització i descripció de la problemàtica. L’usuari podrà veure l’estat de la incidència i el moment en què s’ha resolt. A més, també hi ha una bústia ciutadana. Així mateix, a través de l’app també es poden comprar entrades per als diferents esdeveniments i contractar els serveis de l’esplai i activitats extraescolars.

A demanda ciutadana, s’ha obert un apartat per comunicar les defuncions, ja que de vegades els veïns no senten bé la crida o no es troben a casa en el moment que passa. Viñals ha remarcat que la característica més important de l’aplicació és que és evolutiva, “anirà renovant constantment els continguts i prestacions per anar-se adaptant a cada moment”.