L’havíem conegut fins ara en la faceta d’artista digital, però a diferència d’altres creadors –i ser diferent és aquí una virtut– ha seguit el camí invers i amb els anys i la maduresa ha acabat desembocant en una tècnica tan clàssica com ho és l’oli. I és aquesta nova etapa, la de pintor a l’oli, la que protagonitzarà la primera exposició del curs a l’Espai Caldes, la sala escaldenca de vocació obertament contemporània: una desena de teles de mitjà i gran format sota el títol Dies Irae i que s’inspiren en temes mitològics –de nou la reminiscència clàssica– per elaborar un discurs “molt contemporani”, segons vaticina Baena. Amb una secció consagrada a La moderna aroma de la vida, l’exposició efímera –un dia!– que el 2017 va plantar a l’Era Rossell d’Ordino. Serà a partir del 14 de novembre, i li seguirà De formes defomes, amb fotografies estereoscòpiques del català Miquel Planchart (6 de març), i La censura és la comissàia d’aquesta exposició, de producció pròpia i elaborada amb els fons del Museu de l’Art Prohibit de Barcelona (5 de juny).