La 6a edició de la Serenalla Market, que se celebrarà del 4 al 7 de juliol a la Massana, compta entre les novetats d’enguany amb la creació de diferents ambientacions. Dins de l’evolució estètica i conceptual, hi haurà un element conductor: la temàtica del joc. “La idea és introduir-lo com a manera de relacionar-nos i divertir-nos”, ha explicat la coordinadora de l’esdeveniment, Isabel Rodrigo. Així, hi haurà jocs repartits per tot el parc que, a més de ser elements de decoració, també serviran per jugar, interactuar i riure. La Serenalla compta amb una seixantena d’estands, entre operadors de producte artesanal i vintage, gastronomia, pèrgoles i foodtrucks, i proposa viure experiències com el bany de bosc o sessions de ioga.

La consellera de Turisme, Mònica Solé, ha remarcat que va néixer amb la vocació de convertir-se en el gran esdeveniment d’estiu a Andorra, una fita que s’ha aconseguit amb la implicació d’Andorra Turisme, que ha permès obrir una finestra a l’exterior. Segons el ministre Jordi Torres, “apostem pel turisme sostenible que posa en valor l’entorn natural, busca experiències de benestar i valora el producte local”.